Hoe log ik in met 2-factor authenticatie?

Wanneer u 2-factor authenticatie heeft geactiveerd, ziet het inlogproces voor Caresharing er in het vervolg als volgt uit.  

1. E-mailadres en wachtwoord invoeren 

Screen_Shot_2018-01-16_at_09.19.52.png

Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.

2. Cijfer in telefoon invoeren

 

Nadat u uw e-mailadres en wachtwoord heeft ingevoerd komt u bij de tweede stap.

U krijgt een scherm te zien met een getal en u wordt tegelijkertijd automatisch door het systeem van Caresharing gebeld op uw primaire telefoonnummer. Voer het cijfer dat u ziet op uw scherm in op uw telefoon.

U bent nu ingelogd in Caresharing. 

3. Bel opnieuw

Schermafbeelding_2017-05-23_om_14.01.37.png

Ervaart u problemen bij het inloggen met de 2-factor authenticatie en is de authenticatie mislukt door bijvoorbeeld het intoetsen van het verkeerde cijfer, klik dan op de knop 'Bel opnieuw'.
Er zal dan nogmaals een poging worden gedaan u te bellen vanaf een Amerikaans nummer, het 'backup nummer'. Uiteraard zijn er GEEN kosten verbonden aan het opnemen van dit gesprek.

Ervaart u hierna nog steeds problemen bij het inloggen met 2-factor? Neem dan contact op met ons team.

Isa Rongen -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen