Wanneer u 2-factor authenticatie heeft geactiveerd, ziet het inlogproces voor Caresharing er in het vervolg als volgt uit.
1. E-mailadres en wachtwoord invoeren
Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.
2. Cijfer in telefoon invoeren
Nadat u uw e-mailadres en wachtwoord heeft ingevoerd komt u bij de tweede stap.
U krijgt een scherm te zien met een getal en u wordt tegelijkertijd automatisch door het systeem van Caresharing gebeld op uw primaire telefoonnummer. Voer het cijfer dat u ziet op uw scherm in op uw telefoon.
U bent nu ingelogd in Caresharing.
3. Bel opnieuw
Ervaart u problemen bij het inloggen met de 2-factor authenticatie en is de authenticatie mislukt door bijvoorbeeld het intoetsen van het verkeerde cijfer, klik dan op de knop 'Bel opnieuw'.
Er zal dan nogmaals een poging worden gedaan u te bellen vanaf een Amerikaans nummer, het 'backup nummer'. Uiteraard zijn er GEEN kosten verbonden aan het opnemen van dit gesprek.
Ervaart u hierna nog steeds problemen bij het inloggen met 2-factor? Neem dan contact op met ons team.