Caresharing applicatie
Kies hier of uw vraag gaat over cKIS of over cBoards. Voor meldingen met betrekking tot cBoards zijn geen SLA’s van toepassing.
cKIS: Type contact
Type contact | Toelichting |
Incident |
Caresharing werkt niet zoals het zou moeten. U wordt gevraagd de prioriteit van het incident in te vullen. Lees de toelichting onder 'Prioriteit'. |
Vraag |
U wilt meer weten over Caresharing. Bijvoorbeeld:
|
Wijzigingsaanvraag User Management |
U bent uw wachtwoord vergeten. Is met uw zorggroep afgesproken dat u zelf een aanvraag mag indienen voor het wijzigen, stopzetten of aanmaken van een account? Dan kunt u ook deze optie gebruiken. Als dit niet het geval is benadert u uw zorggroep rechtstreeks. U wordt gevraagd de prioriteit in te vullen. Lees de toelichting onder 'Prioriteit'. |
Wijzigingsaanvraag (alleen voor zorggroep mdw'er) | Als u medewerker bent bij een zorggroep kunt u hier een wijzigingsaanvraag indienen. Deze kan betrekking hebben op de applicatie of op de samenwerking tussen de zorggroep en Caresharing. |
cKIS: Prioriteit bij incidenten
Prioriteit | Toelichting | Voorbeeld |
Urgent |
|
|
Hoog |
|
|
Normaal |
|
|
Laag |
|
|
cKIS: Prioriteit bij wijzigingsaanvraag user management
Wanneer u een 'wijzigingsaanvraag user management' indient, wordt deze altijd behandeld met de prioriteit 'Hoog'. U mag wel een andere optie invullen om ons een beeld te geven van de urgentie, zodat wij daar zoveel mogelijk rekening mee kunnen houden.