Hoe zie ik een overzicht van mijn vragen en meldingen?

Op de Self Support Website van Caresharing kunt u vragen stellen en meldingen doorgeven aan de Caresharing Customer Care afdeling.

Onder 'Mijn activiteiten' ziet u een overzicht van alle vragen en meldingen die u heeft ingediend. Deze handleiding beschrijft hoe u dit overzicht kunt raadplegen.

Navigeer naar:

 

1. Inloggen in Caresharing

Om toegang te krijgen tot het overzicht dient u ingelogd te zijn in Caresharing.

Een Single Sign On (SSO) zorgt ervoor dat u automatisch wordt ingelogd in de supportpagina op het moment dat u deze opent. U dient daarvoor dus wel ingelogd te zijn in Caresharing.

 

2. Contactformulier openen

helpknop.gif

Klik op de helpknop, rechtsonder in het scherm, en kies vervolgens voor 'Neem contact op'.

U kunt de Self Support Website ook bereiken door het adres support.caresharing.nl in te voeren in een nieuwe tab in uw internetbrowser.

 

3. Overzicht openen

Om naar het overzicht te gaan volgt u de volgende stappen:

  1. Klik op uw naam.
  2. Kies voor 'Mijn activiteiten'.

 

4. Overzicht bekijken

  1. Onder de link 'Aanvragen' staan al uw meldingen en vragen die u heeft ingediend via het contactformulier.

Let op: Wanneer u niet bent ingelogd bij het invullen van het contactformulier, wordt uw e-mailadres gevraagd. U dient in dat geval uw primaire e-mailadres uit Caresharing op te geven, anders verschijnt de aanvraag niet in uw overzicht. Als u bijvoorbeeld een algemeen e-mailadres van uw praktijk gebruikt, terwijl dit niet uw primaire e-mailadres in Caresharing is, verschijnt de aanvraag niet in uw overzicht. 

  1. Als u op de link onder 'Onderwerp' klikt kunt u het ticket openen. U ziet dan de gehele berichtenuitwisseling. Ook is het mogelijk om direct een reactie te plaatsen.
  2. Onder 'Status' ziet u de status van uw aanvraag. Er zijn drie mogelijkheden:
  • Open: Uw ticket is in behandeling.
  • In afwachting van uw reactie: Wij wachten op een reactie van uw kant. U kun een reactie geven door te reageren op de mail die u van ons heeft ontvangen. Ook kunt u op uw ticket klikken en antwoorden op de pagina die dan opent.
  • Opgelost: Uw aanvraag is afgehandeld.

Isa Rongen -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen