Hoe zie ik een overzicht van mijn vragen en meldingen?

Op de Self Support Website van Caresharing kunt u vragen stellen en meldingen doorgeven aan de Caresharing Customer Care afdeling. 

Onder 'Mijn activiteiten' ziet u een overzicht van alle vragen en meldingen die u heeft ingediend. Deze handleiding beschrijft hoe u dit overzicht kunt raadplegen.

Inloggen in Caresharing

Om toegang te krijgen tot het overzicht dient u ingelogd te zijn in Caresharing.

Een Single Sign On (SSO) zorgt ervoor dat u automatisch wordt ingelogd in de supportpagina op het moment dat u deze opent. U dient daarvoor dus wel ingelogd te zijn in Caresharing. 

Contactformulier openen

helpknop.gif

Klik op de helpknop, rechtsonder in het scherm, en kies vervolgens voor 'Neem contact op'.

U kunt de Self Support Website ook bereiken door het adres support.caresharing.nl in te voeren in een nieuwe tab in uw internetbrowser. 

Overzicht openen

Om naar het overzicht te gaan volgt u de volgende stappen:

  1. Klik op uw naam.
  2. Kies voor 'Mijn activiteiten'.

Overzicht bekijken

  1. Onder de link 'Aanvragen' staan al uw meldingen en vragen die u heeft ingediend via het contactformulier.

Let op: Wanneer u niet bent ingelogd bij het invullen van het contactformulier, wordt uw e-mailadres gevraagd. U dient in dat geval uw primaire e-mailadres uit Caresharing op te geven, anders verschijnt de aanvraag niet in uw overzicht. Als u bijvoorbeeld een algemeen e-mailadres van uw praktijk gebruikt, terwijl dit niet uw primaire e-mailadres in Caresharing is, verschijnt de aanvraag niet in uw overzicht. 

  1. Als u op de link onder 'Onderwerp' klikt kunt u het ticket openen. U ziet dan de gehele berichtenuitwisseling. Ook is het mogelijk om direct een reactie te plaatsen.
  2. Onder 'Status' ziet u de status van uw aanvraag. Er zijn drie mogelijkheden:
  • Open: Uw ticket is in behandeling.
  • In afwachting van uw reactie: Wij wachten op een reactie van uw kant. U kun een reactie geven door te reageren op de mail die u van ons heeft ontvangen. Ook kunt u op uw ticket klikken en antwoorden op de pagina die dan opent.
  • Opgelost: Uw aanvraag is afgehandeld.   

Isa Rongen -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen