Hoe kan ik mijn e-mailadres voor notificaties wijzigen?

Caresharing stuurt u automatisch een notificatie via e-mail zodra er een bericht is geplaatst dat direct aan u gericht is. Ook als er een nieuwe patiënt in uw account beschikbaar is (door middel van consulteren of verwijzen) ontvangt u bericht via e-mail. Deze handleiding beschrijft hoe u het e-mailadres waarop u deze notificaties ontvangt kunt wijzigen. 

Instellingen openen

Zorg ervoor dat u bent ingelogd.

  1. Beweeg uw muis over uw naam, rechtsboven.
  2. Kies voor 'Instellingen'

E-mailadres toevoegen

emailadres_toevoegen.png

  1. Klik op 'Contactinformatie'
  2. Klik op 'Voeg e-mailadres toe'

E-mailadres invullen en primair maken

Schermafbeelding_2018-04-10_om_10.56.05.png

  1. Vul uw nieuwe e-mailadres in
  2. Vink aan: 'Ja, dit als mijn primaire e-mailadres'
  3. Klik op 'Bewaar'

LET OP! Wanneer u een nieuw e-mailadres primair maakt, wordt dit ook het e-mailadres waar u zich voortaan mee inlogd.

E-mailadres bevestigen

U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail op uw nieuwe adres waarin u wordt gevraagd om op een bevestigingslink te klikken. Daarna is uw nieuwe e-mailadres actief.

Oude e-mail verwijderen

Schermafbeelding_2018-04-10_om_10.58.36.png

Klik op het prullenbakje om uw oude e-mailadres te verwijderen.

Niet primair email adres instellen voor notificaties

Schermafbeelding_2018-04-10_om_11.02.59.png

Het kan voorkomen dat u een niet primair e-mailadres wilt gebruiken om notificaties op te ontvangen, bijvoorbeeld een algemeen email adres van de assistentes binnen een praktijk. Dit kunt u op de volgende manier instellen.

  1. Voeg het nieuwe e-mailadres toe zoals hierboven beschreven als dat nog niet gebeurd is, maar vink niet aan dat dit het primaire e-mailadres is.
  2. Ga naar het tabblad 'Emailnotificatie'.
  3. Vink het niet primaire e-mailadres aan.
  4. Klik op 'save'.

 

 

Julián Posada -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen