Hoe kan ik een inactieve patiënt heractiveren?

Wanneer de status van een patiënt verandert naar verhuisd'/'overleden' of 'verwijderd', komt de patiënt op de werklijst 'Inactieve patiënten' te staan.

Deze werklijst kunt u bereiken door linksboven naar de menu-balk te gaan en vervolgens te kiezen voor werklijst 'inactieve patiënten'. 

schermafbeelding-2018-10-26-om-122652png.png

 

Zoals hieronder weergegeven ziet u dan per patiënt welke status deze heeft gekregen.

schermafbeelding-2018-10-26-om-122737png.png

Door verschillende redenen kan het zijn dat u een patiënt op deze lijst terug actief wilt maken in cKIS. Echter kunt u dit niet zelf door op de naam van de patiënt te klikken. 

Wanneer u toch een patiënt actief wilt maken in cKIS dient u contact op te nemen met onze Customer Care-afdeling. Dit kan door ons Webformulier in te vullen en daarbij aan te geven met het patiënt-ID (of het eerste deel hiervan) welke patiënt u terug actief wilt maken en bij welke huisarts deze patiënt actief moet zijn.

Of u kunt contact opnemen met de Customer Care-afdeling op werkdagen tussen 08.00 en 17:30 uur. Dat kan op het nummer 020 2149 222. 

Permanently deleted user -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen