Hoe kan ik een inactieve patiënt heractiveren?

Wanneer de status van een patiënt verandert naar verhuisd/overleden of verwijderd, komt de patiënt op de werklijst 'Inactieve patiënten' te staan.

Deze werklijst kunt u bereiken door linksboven naar de menu-balk te gaan en vervolgens te kiezen voor werklijst 'inactieve patiënten' (1).

 

Zoals hieronder weergegeven ziet u dan per patiënt welke status deze heeft gekregen.

Door verschillende redenen kan het zijn dat u een patiënt op deze lijst terug actief wilt maken in Collab. Echter kunt u dit niet zelf door op de naam van de patiënt te klikken. 

Wanneer u toch een patiënt actief wilt maken in Collab dient u contact op te nemen met onze Customer Care-afdeling. Dit kan door ons Webformulier in te vullen en daarbij aan te geven welke patiënt u terug actief wilt maken en bij welke huisarts deze patiënt actief moet zijn.

Of u kunt onze Customer Care-afdeling bellen met deze vraag. Dat kan op het nummer 020 2149 222. 

Laetitia de Jaegere -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen