Wanneer de status van een patiënt verandert naar verhuisd'/'overleden' of 'verwijderd', komt de patiënt op de werklijst 'Inactieve patiënten' te staan.
Deze werklijst kunt u bereiken door linksboven naar de menu-balk te gaan en vervolgens te kiezen voor werklijst 'inactieve patiënten'.
Zoals hieronder weergegeven ziet u dan per patiënt welke status deze heeft gekregen.
Door verschillende redenen kan het zijn dat u een patiënt op deze lijst terug actief wilt maken in cKIS. Echter kunt u dit niet zelf door op de naam van de patiënt te klikken.
Wanneer u toch een patiënt actief wilt maken in cKIS dient u contact op te nemen met onze Customer Care-afdeling. Dit kan door ons Webformulier in te vullen en daarbij aan te geven met het patiënt-ID (of het eerste deel hiervan) welke patiënt u terug actief wilt maken en bij welke huisarts deze patiënt actief moet zijn.
Of u kunt contact opnemen met de Customer Care-afdeling op werkdagen tussen 08.00 en 17:30 uur. Dat kan op het nummer 020 2149 222.