Gebruikers kunnen in cBoards verschillende rollen hebben. In deze handleiding leest u wat de functionele mogelijkheden zijn wanneer u de rol ‘Organisatie admin’ heeft.
Organisatie admin
Iemand die met zijn eigen contactgegevens een praktijk / zorginstelling (organisatie) inschrijft voor cBoards, wordt automatisch de Organisatie admin. U kunt de rol ‘Organisatie admin’ beschouwen als een administratieve rol waarmee u bevoegd bent diverse instellingen in cBoards te doen en het gebruik van cBoards voor uw organisatie in te richten.
Openen overzicht Organisatie / teams
Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto of initialen en klik op 'Organisatie / teams'.
Wanneer u op de button 'Organisaties' klikt, ziet u een overzicht van de organisaties waarvan u Organisatie admin bent.
Wanneer u op de button 'teams' klikt, ziet u een overzicht van de Organisatieteams en Teams waar u onderdeel van bent (als teamlid of Teambeheerder).
Mogelijkheden
Als Organisatie admin heeft u de volgende functionele bevoegdheden:
Gegevens
-
Wijzigen type cBoards organisatieabonnement
-
Wijzigen organisatie- en betaalgegevens
- Toevoegen organisatie profielfoto
Organisatieteams
-
Creëren / verwijderen Organisatieteams
-
Wijzigen gegevens Organisatieteams
-
Wijzigen optie ‘Zichtbaar in het adresboek’ van een Organisatieteam
-
Wijzigen tijdelijke niet beschikbaarheidsstatus van Organisatieteams van eigen organisatie
-
Wijzigen optie om handmatig of automatisch teamuitnodigingen toe te wijzen
-
Wijzigen optie om een e-mail te versturen naar het Organisatieteam e-mailadres wanneer het Organisatieteam wordt betrokken bij een board, ongeacht de status van individuele teamleden
-
Benoemen en verwijderen Teambeheerders binnen een Organisatieteam
- Inzien en wijzigen AGB-codes individuele zorgprofessionals in een Organisatieteam
-
Toevoegen individuele zorgprofessionals aan een Organisatieteam
-
Verwijderen individuele zorgprofessionals uit een Organisatieteam
-
Teambeheerder worden in Organisatieteams na een gebruikers cBoards-adresboek account te hebben aangemaakt
-
Wijzigen beschikbaarheidsstatus individuele zorgprofessionals in Organisatieteams
Facturen
-
Inzien van facturen
Admins
-
Toevoegen / verwijderen Organisatie admins*
Gebruikers
-
Downloaden van een gebruikerslijst met hierin alle gebruikers (inclusief gegevens als functie, e-mailadres, plaats, datum account aangemaakt en Organisatieteams) van de organisatie
Onmogelijkheden
Als Organisatie admin heeft u de volgende functionele bevoegdheden niet:
-
Initiëren boards
-
Creëren Teams
-
Verwijderen Teams
-
Wijzigen gegevens van teams die gecreëerd zijn door anderen en waarvan u geen Teambeheerder bent
-
Verwijderen van een Teambeheerder uit een team wanneer het slechts één Teambeheerder bevat
-
Wijzigen beschikbaarheidsstatus individuele zorgprofessionals in teams gecreëerd door anderen en waarvan u geen Teambeheerder bent
*Dit is al mogelijk voordat uw organisatie is geverifieerd en goedgekeurd door Caresharing.
Voor meer informatie over bovenstaande mogelijkheden, verwijzen wij u naar ons volledige handleidingen-overzicht.