Wat kan ik als Organisatie admin?

Gebruikers kunnen in cBoards verschillende rollen hebben. In deze handleiding leest u wat de functionele mogelijkheden zijn wanneer u de rol ‘Organisatie admin’ heeft.

Organisatie admin

Iemand die met zijn eigen contactgegevens een praktijk / zorginstelling (organisatie) inschrijft voor cBoards, wordt automatisch de Organisatie admin. U kunt de rol ‘Organisatie admin’ beschouwen als een administratieve rol waarmee u bevoegd bent diverse instellingen in cBoards te doen en het gebruik van cBoards voor uw organisatie in te richten.

Openen overzicht Organisatie / teams

Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto of initialen en klik op 'Organisatie / teams'.

 

Wanneer u op de button 'Organisaties' klikt, ziet u een overzicht van de organisaties waarvan u Organisatie admin bent.

 

Wanneer u op de button 'teams' klikt, ziet u een overzicht van de Organisatieteams en Teams waar u onderdeel van bent (als teamlid of Teambeheerder).

 

Mogelijkheden

Als Organisatie admin heeft u de volgende functionele bevoegdheden:

Gegevens

  • Wijzigen type cBoards organisatieabonnement

  • Wijzigen organisatie- en betaalgegevens

  • Toevoegen organisatie profielfoto

Organisatieteams

  • Creëren / verwijderen Organisatieteams

  • Wijzigen gegevens Organisatieteams

  • Wijzigen optie ‘Zichtbaar in het adresboek’ van een Organisatieteam

  • Wijzigen tijdelijke niet beschikbaarheidsstatus van Organisatieteams van eigen organisatie

  • Wijzigen optie om handmatig of automatisch teamuitnodigingen toe te wijzen

  • Wijzigen optie om een e-mail te versturen naar het Organisatieteam e-mailadres wanneer het Organisatieteam wordt betrokken bij een board, ongeacht de status van individuele teamleden

  • Benoemen en verwijderen Teambeheerders binnen een Organisatieteam

  • Inzien en wijzigen AGB-codes individuele zorgprofessionals in een Organisatieteam
  • Toevoegen individuele zorgprofessionals aan een Organisatieteam

  • Verwijderen individuele zorgprofessionals uit een Organisatieteam

  • Teambeheerder worden in Organisatieteams na een gebruikers cBoards-adresboek account te hebben aangemaakt

  • Wijzigen beschikbaarheidsstatus individuele zorgprofessionals in Organisatieteams

Facturen

  • Inzien van facturen

Admins

  • Toevoegen / verwijderen Organisatie admins*

Gebruikers

  • Downloaden van een gebruikerslijst met hierin alle gebruikers (inclusief gegevens als functie, e-mailadres, plaats, datum account aangemaakt en Organisatieteams) van de organisatie

Onmogelijkheden

Als Organisatie admin heeft u de volgende functionele bevoegdheden niet:

  • Initiëren boards

  • Creëren Teams

  • Verwijderen Teams

  • Wijzigen gegevens van teams die gecreëerd zijn door anderen en waarvan u geen Teambeheerder bent

  • Verwijderen van een Teambeheerder uit een team wanneer het slechts één Teambeheerder bevat

  • Wijzigen beschikbaarheidsstatus individuele zorgprofessionals in teams gecreëerd door anderen en waarvan u geen Teambeheerder bent

*Dit is al mogelijk voordat uw organisatie is geverifieerd en goedgekeurd door Caresharing.

 

Voor meer informatie over bovenstaande mogelijkheden, verwijzen wij u naar ons volledige handleidingen-overzicht.

Isa Rongen -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen