Wat kan ik als Teambeheerder?

Individuele gebruikers kunnen in cBoards verschillende rollen hebben. In deze handleiding leest u wat de functionele mogelijkheden zijn wanneer u de rol ‘Teambeheerder’ heeft. U kunt Teambeheerder zijn van zowel een Organisatieteam als voor een Team.

Teambeheerder

Binnen een Organisatieteam en Team moet altijd minimaal één Teambeheerder aanwezig zijn. Tijdens het creëren van een Organisatieteam door de Organisatie admin zijn alle toegevoegde teamleden in eerste instantie Teambeheerder. Dit is direct zichtbaar voor de Organisatie admin en kan door hem gewijzigd worden. Als Teambeheer kunt u per team verschillende instellingen doen.

Openen overzicht Organisatie / teams

Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto of initialen en klik op 'Organisatie / teams'.

 

Hier ziet u een overzicht van de Organisatieteams en Teams waar u onderdeel van bent (als teamlid of Teambeheerder).

NB. Indien u een Organisatie admin bent, dient u eerst op de button 'teams' te klikken voor een overzicht van alle Organisatieteams en Teams.

 

Wanneer er achter uw naam de switch onder Teambeheerder aan staat, bent u voor dit team Teambeheerder.

Mogelijkheden

Als Teambeheerder heeft u de volgende functionele bevoegdheden:

  • Wijzigen gegevens eigen teams

  • Wijzigen optie ‘Zichtbaar in het adresboek’ van eigen teams

  • Wijzigen tijdelijke niet beschikbaarheidsstatus van eigen teams

  • Toevoegen individuele zorgprofessionals bij eigen teams

  • Verwijderen individuele zorgprofessionals uit eigen teams

  • Wijzigen beschikbaarheidsstatus individuele zorgprofessionals in eigen teams

  • Wijzigen optie om handmatig of automatisch teamuitnodigingen toe te wijzen

  • Wijzigen optie om een e-mail te versturen naar het team e-mailadres wanneer het team wordt betrokken bij een board, ongeacht de status van individuele teamleden

  • Wijzigen eigen rol ‘Teambeheerder’ naar rol ‘teamlid’ wanneer er minimaal nog één andere Teambeheerder aanwezig is

  • Benoemen en verwijderen Teambeheerder binnen eigen teams

  • Inzien en wijzigen AGB-codes individuele zorgprofessionals in een Organisatieteam 
  • Door Organisatie admin toegevoegd worden als mede Organisatie admin

  • Van Organisatie admin de rol Teambeheerder krijgen

Onmogelijkheden

Als Teambeheerder heeft u de volgende functionele bevoegdheden niet:

  • Creëren / verwijderen Organisatieteam

  • Creëren / verwijderen Team

  • Verlaten van een Team wanneer u de enige Teambeheerder bent

  • Het doen / inzien van organisatie instellingen

Voor meer informatie over bovenstaande mogelijkheden, verwijzen wij u naar ons volledige handleidingen-overzicht.

Isa Rongen -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen