Hoe kan ik mijn beschikbaarheid binnen een Organisatieteam of Team instellen?

Wanneer u niet beschikbaar (of afwezig) bent, kunt u dit per Organisatieteam of Team aangeven. Deze beschikbaarheidsstatus is zichtbaar voor andere zorgprofessionals in het team en laat zien of u als Organisatieteamlid of Teamlid betrokken kunt worden bij een board. In deze handleiding leest u hoe u uw beschikbaarheidsstatus binnen een Organisatieteam of Team op twee manieren kunt instellen.

1. Openen status 

Hoe_kan_ik_mijn_beschikbaaheid_binnen_een_organisatieteam_of_team_instellen__1.png

Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto en klik op ‘Status’.

Instellen status binnen Organisatieteam of Team

Status_in_teams.png

Stap 2. Stel uw beschikbaarheid in bij een Organisatieteam of Team

Stap 3. Klik op ‘Bewaar’.2.

Openen overzicht.

Ga_naar_teams_organisatie.png

Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto en klik op ‘Team / Organisatie’.

Instellen status binnenin Organisatieteam of Team

Ga_naar_instellingen.png

Stap 2. Klik in de linkerkolom op ‘Organisatieteam/ Teams’.

Stap 3. Klik op het tandwiel icoontje naast uw profiel binnen het betreffende Organisatieteam of Team waarvoor u uw beschikbaarheidsstatus wilt instellen.

Stel_status_in.png

Stap 4. Ga naar ‘Team instellingen’ 

Stap 5. Stel uw status in.

Stap 6. Klik op ‘Bewaar’

 

Sanne Wink -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen