Wanneer u niet beschikbaar (of afwezig) bent, kunt u dit per Organisatieteam of Team aangeven. Deze beschikbaarheidsstatus is zichtbaar voor andere zorgprofessionals in het team en laat zien of u als Organisatieteamlid of Teamlid betrokken kunt worden bij een board. In deze handleiding leest u hoe u uw beschikbaarheidsstatus binnen een Organisatieteam of Team op twee manieren kunt instellen.
1. Via persoonlijke instellingen
Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto of initialen en klik op 'Status'.
Stap 2. Stel uw beschikbaarheid in bij een Organisatieteam of Team.
Stap 3. Klik op ‘Bewaar’.
Op het moment dat het volgende wordt weergegeven: 'Niet beschikbaar - status kan niet gewijzigd worden', kunt u uw status voor dit team niet zelf aanpassen. Dit komt omdat uw Organisatie admin of Teambeheerder uw beschikbaarheid zo heeft ingesteld dat u deze niet zelf kunt wijzigen. Voor vragen hierover, kunt u contact opnemen met de Organisatie admin of Teambeheerder binnen uw organisatie.
2. Via teampagina
Stap 1. Ga links onderin naar uw profielfoto of initialen en klik op 'Organisatie / teams'.
Stap 2. Kies het Organisatieteam of Team waarbinnen u uw beschikbaarheidsstatus wilt wijzigen.
NB. Indien u een Organisatie admin bent, dient u eerst op de button 'teams' te klikken voor een overzicht van alle Organisatieteams en Teams.
Stap 3. Klik achter uw naam op het drop-down menu in de rij 'Status'.
NB. Op het moment dat het volgende wordt weergegeven: 'Niet beschikbaar - status kan niet gewijzigd worden', kunt u uw status niet zelf aanpassen. Dit komt omdat uw Organisatie admin of Teambeheerder uw beschikbaarheid zo heeft ingesteld dat u deze niet zelf kunt wijzigen. Voor vragen hierover, kunt u contact opnemen met de Organisatie admin of Teambeheerder binnen uw organisatie.
Stap 4. Wijzig uw status.
Stap 5. Klik op het opslaan-icoontje.