Wanneer u een account aanmaakt, wordt om uw mobiele telefoonnummer gevraagd. Hiermee wordt voor u de 2-factor authenticatie ingesteld. Na het aanmaken van uw account, kunt u inloggen met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord.
U wordt vervolgens gebeld door een Nederlands 020-nummer of door een Amerikaans +1(786)-nummer op het telefoonnummer dat u heeft geregistreerd bij Caresharing. U neemt op en toetst het cijfer in op uw telefoon dat op uw computerscherm te zien is.
NB. Toetst u dit getal a.u.b. pas in op het moment dat u aan de telefoon een stem hoort.
Authenticatie mislukt
Indien het inloggen met de 2-factor authenticatie is mislukt, klikt u op ‘Bel opnieuw’.
U wordt dan nogmaals gebeld. Hier zijn géén kosten aan verbonden. Toets het nieuwe getal dat op uw computerscherm verschijnt in op uw telefoon.
Wanneer u wederom problemen ervaart bij het inloggen met de 2-factor authenticatie, neemt u dan a.u.b. contact op met onze Customer Care afdeling
Klik hier als u wilt weten wat 2-factor authenticatie is.
Klik hier als u wilt weten hoe de 2-factor authenticatie werkt.