Hoe activeer ik de 2-factor authenticatie?

Wanneer u een account aanmaakt, wordt om uw mobiele telefoonnummer gevraagd. Hiermee wordt voor u de 2-factor authenticatie ingesteld. Na het aanmaken van uw account, kunt u inloggen met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord.

U wordt vervolgens gebeld door een Nederlands 020-nummer of door een Amerikaans +1(786)-nummer op het telefoonnummer dat u heeft geregistreerd bij Caresharing. U neemt op en toetst het cijfer in op uw telefoon dat op uw computerscherm te zien is.

Doorlopen_2_factor_authenticatie.png

 

NB. Toetst u dit getal a.u.b. pas in op het moment dat u aan de telefoon een stem hoort.

 

Authenticatie mislukt

Indien het inloggen met de 2-factor authenticatie is mislukt, klikt u op ‘Bel opnieuw’.

U wordt dan nogmaals gebeld. Hier zijn hier géén kosten aan verbonden. Toets het nieuwe getal op uw computerscherm in op uw telefoon.

Wanneer u wederom problemen ervaart bij het inloggen met de 2-factor authenticatie, neemt u dan a.u.b. contact op met onze Customer Care afdeling 

 

Klik hier als u wilt weten wat 2-factor authenticatie is. 

Klik hier als u wilt weten hoe de 2-factor authenticatie werkt. 

 

Sanne Wink -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen