Wanneer u door uw zorgprofessional of informele zorgverlener wordt betrokken bij een board, krijgt u automatisch een e-mailnotificatie toegestuurd vanuit cBoards. In deze handleiding leest u hoe u vervolgens een account aanmaakt om toegang te krijgen tot cBoards.
Openen e-mailbericht
In de email die u ontvangt staat altijd wie u heeft uitgenodigd voor cBoards.
Stap 1. Klik op de knop 'Aanmelden'.
Invullen gegevens
Stap 2. In het aanmeldformulier vult u uw gegevens in voor het aanmaken van een cBoards account.
Stap 3. Klik op 'Account aanmaken' om door te gaan naar de 2-factor authenticatie.
2-factor authenticatie
Stap 4. U wordt nu gebeld door een Nederlands 020-nummer of door een Amerikaans +(786)-nummer op het telefoonnummer dat u heeft geregistreerd in stap 2. U neemt op en toetst het cijfer in op uw telefoon dat op uw computerscherm te zien is.
NB. Toetst u dit getal a.u.b. pas in op het moment dat u aan de telefoon een stem hoort.
Na het aanmaken van uw account, heeft u direct toegang tot de cBoards Applicatie en het board waarvoor u bent uitgenodigd.
Authenticatie mislukt
Indien het inloggen met de 2-factor authenticatie is mislukt, klikt u op ‘Bel opnieuw’.
U wordt dan nogmaals gebeld. Hier zijn hier géén kosten aan verbonden. Toets het nieuwe getal op uw computerscherm in op uw telefoon.
Wanneer u wederom problemen ervaart bij het inloggen met de 2-factor authenticatie, neemt u dan a.u.b. contact op met onze Customer Care afdeling.
Klik hier als u wilt weten wat 2-factor authenticatie is.
Klik hier als u wilt weten hoe de 2-factor authenticatie werkt.