Hoe werkt de online support in cBoards?

Wanneer u hulp nodig heeft, kunt u via de Help-knop links onderin uw scherm meerdere online hulp opties vinden. In deze handleiding leest u hoe u online hulp kunt ontvangen.

Online support

Support.png

Stap 1. Klik links onderin uw scherm op de Help-knop.

Hulp opties

De Help-knop biedt u twee hulp opties:

  1. Live chat met onze Customer Care afdeling
  2. Online handleidingen van cBoards

1. Live chat

Live_chat_kaders.png

Stap 2. Klik op ‘Nieuw gesprek’ om een live chat te starten met onze Customer Care afdeling.

Stap 3. Typ uw vraag en klik op het pijl-icoontje nadat u uw vraag heeft getypt.

 

NB. Vermeld in de chat nooit namen of andere gegevens van een patiënt, dit in verband met zijn privacy.

 

Onze Customer Care live chat is bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08:00 - 17:30 uur.

2. Online cBoards handleidingen 

Support_met_handleidingen.png

Stap 2. Typ uw vraag en klik op het pijl-icoontje nadat u uw vraag heeft getypt.

Stap 3. Klik op de titel van het artikel dat u wenst te lezen. Of klik op ‘Meer resultaten bekijken’ om het overzicht van alle artikelen in de help center te openen.

Supportpagina.png

 

 

Sanne Wink -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen