Wanneer u hulp nodig heeft, kunt u via de Help-knop links onderin uw scherm meerdere online hulp opties vinden. In deze handleiding leest u hoe u online hulp kunt ontvangen.
Online support
Stap 1. Klik links onderin uw scherm op de Help-knop.
Hulp opties
De Help-knop biedt u drie hulp opties:
- Live chat met onze Customer Care afdeling
- Online handleidingen van cBoards
- Contact met onze Customer Care afdeling via webformulier
1. Live chat
Stap 2. Klik op ‘Nieuw gesprek’ om een live chat te starten met onze Customer Care afdeling.
Stap 3. Typ uw vraag en klik op het pijl-icoontje nadat u uw vraag heeft getypt.
NB. Vermeld in de chat nooit namen of andere gegevens van een patiënt, dit in verband met zijn privacy.
Onze Customer Care live chat is bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08:00 - 17:30 uur.
2. Online cBoards handleidingen
Stap 2. Typ uw vraag en klik op het pijl-icoontje nadat u uw vraag heeft getypt.
Stap 3. Klik op de titel van het artikel dat u wenst te lezen. Of klik op ‘Meer resultaten bekijken’ om het overzicht van alle artikelen in de help center te openen.
3. Webformulier
De knop ‘Neem contact op’ opent automatisch het formulier om online een aanvraag in te dienen bij onze Customer Care afdeling. Tevens vindt u op deze pagina een telefoonnummer, een link naar onze statuspagina en de mogelijkheid om support op afstand te ontvangen via Teamviewer waarbij onze Customer Care afdeling met u mee kan kijken op uw computerscherm.
Stap 2. Klik op ‘Neem contact op’ om een aanvraag in te dienen bij onze Customer Care afdeling via een webformulier.
Stap 3. Vul het webformulier in. Indien u vragen heeft over hoe u het formulier moet invullen, dan klikt u op ‘Toelichting formulier’.
Stap 4. Klik op ‘Verzenden’.
Na het indienen van uw aanvraag hoort u z.s.m. van ons Customer Care Team per e-mail of telefoon.