Waar vind ik en organiseer ik mijn To-do's (behandelplannen)?

Een informele zorgprofessional kan binnen een board taken (To-do’s) aanmaken voor zichzelf en andere zorgprofessionals, informele zorgverleners en patiënten. Voor elke aangemaakte taak kan een verantwoordelijke worden aangesteld. Een verantwoordelijke kan alleen iemand zijn die deelneemt aan het board. 

Door middel van het aanmaken van taken en het aangeven van evaluatiemomenten wordt een behandelplan opgesteld.

In deze handleiding leest u waar u deze taken kunt vinden en hoe u deze kunt organiseren. 

 

Vinden To-do’s

Uw To do’s kunt u in de applicatie op twee verschillende niveaus vinden:

  1. Patiëntniveau
  2. Boardniveau

Klik hier als u wilt lezen hoe u een taak aanmaakt. 

Patiëntniveau 

Overzicht_-_1.png

Stap 1. Klik in de linker kolom op de patiënt van wie u het behandelplan wilt bekijken. 

Stap 2. Klik op het takenoverzicht. 

Er verschijnt nu een overzicht waarin u per week kunt zien wat uw taken zijn. Klik op het prullenbakje of vink icoontje om uw taak te negeren of als voltooid aan te geven.

Boardniveau 

Overzicht_-_2.png
Stap 1. Klik op de patiënt voor wie u het behandelplan wilt bekijken.

Stap 2. Kies het gewenste board.

Overzicht_-_3.png

Stap 3. Klik op ‘Taken’. 

Stap 4. Klik op het prullenbak of vink icoontje om uw taak te negeren of als voltooid aan te geven.

 

Robbert van Thiel -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen