Wat is een flitsaccount?

Het is mogelijk om vanuit uw bronsysteem naar cBoards te navigeren zonder dat u daar een cBoards account voor nodig heeft. Er zal dan namelijk automatisch een tijdelijk account voor u aangemaakt gemaakt worden, een zogenaamd flitsaccount. Hier heeft u geen gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig.

LET OP: Deze integratie met cBoards flitsaccounts is enkel van toepassing op de Huisartsenpost DrechtDokters in de regio Drechtsteden. Wilt u weten of het gebruik van flitsaccounts ook voor uw Huisartsenpost mogelijk is? Neem dan contact op met ons Customer Care team.

Op het moment dat u middels een flitsaccount wordt doorgeleid naar cBoards, komt u direct in het board van betreffende patiënt terecht. Indien er meerdere boards of meerdere patiënten beschikbaar zijn, komt u in het boards overzicht terecht. U heeft met een flitsaccount dezelfde mogelijkheden als met een gebruikelijk cBoards account, te denken aan het doen van registraties, het uitnodigen van deelnemers in een board en u kunt gebruikmaken van de chat in het board.

Met het aanmaken van een flitsaccount komen automatisch uw naam en rol mee, welke dan ook inzichtelijk zijn voor de andere deelnemers in het board. Daarnaast is in de logging in de chat van het betreffende board voor iedereen zichtbaar dat u heeft deelgenomen aan het board van de patiënt. Wanneer u het betreffende board weer verlaat, zal dit ook voor de andere gebruikers te lezen zijn in de logging.

Alle flitsaccounts worden na 12 uur automatisch gesloten. Op deze manier worden alle accounts die tijdens een dienst zijn aangemaakt, automatisch voor de volgende dienst verwijderd. Hiervoor hoeft u zelf niets te doen. Mocht u zelf actief het geopende board willen verlaten, dan kunt u dit op de volgende manieren doen:

  1. Verwijder uzelf als gebruiker uit het board
  2. Log uzelf uit bij cBoards. Klik hiervoor op uw initialen linksonder in uw scherm en vervolgens op 'Uitloggen'.

NB. Het flitsaccount wordt na 12 uur definitief verwijderd. Tot die tijd zal het flitsaccount zichtbaar zijn in de gebruikerslijst van de organisatie.

 

Stefan Schrama -

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen